Thursday, July 23, 2009

Update 22/7/2009

Salam....

Baik..update untuk semalam 22/7/09....

1. Breakfast (kuih2 memang selalu aku BF sebab ada member opis bawak tiap2 hari..Aku try makan seketul je sekarang)

2. Dalam kol 9-10am aku lapar lagi...so makan pisang...aku bawa bekal dari umah :P

3. Lunch - Nasi 1/4 + ikan geli goreng cili padi + tempe goreng + sambal
Cedappnyeee...selalunya nasi tu 1 bekas la jugak...tapi semalam aku try amek suku jer...

4. Petang dalam kol 4pm kot lapar lagi aku makan epal plak...bawak dari umah jugak :P

5. Dinner - Roti garlic butter 2 keping + sup telur
Semalam sampai umah awal dalam kol 5.45pm aku dah amek dinner

Jeng..jeng..jeng...semalam aku dah ada semangat sikit nak mulakan eksesais...Naik treadmill selama 30 minit...

See...sajer nak tunjuk baju bucuk aku hehehe...Ni baju yang aku pakai untuk eksesais semalam...yang warna gelap tu sumer peluh...Alhamdulillah...harap semangat aku akan bertambah...Semalam masa naik treadmill 30 minit..pas abis tu memang aku pening la...terbaring terus...ye la da lama aku tak eksesais sejak benti joging ngan kawan2 opis kat stadium dulu...memang letih sangat dan tercungap2 hehehe... pasal makan lak, aku ada terbaca Jangan Skeap Meal! memang pening la bila tahan makan...but have too la kan...so aku akan makan sikit2 tapi kerap..GO IDA!

Semalam aku cakap ngan Mak aku, kalo aku dapat turun berat badan, bagi aku RM1K! sesuka ati aku je kan...hehehe...Then Mak aku kata...banyak cantek...kalo dapat 80kg..mak aku bagi RM10 jer sudah! Hehehe :P

TAK APA IDA....KEEP IT UP!!! CAIYOK! CAIYOK!
THIS IS GOOD STARTING!


p/s: malam ni aku ada kenduri la plak..aku rasa macam x nak gi jer...sbb nanti aku makan malam..tengok la aku makan apa nanti..karang tak makan ada lak yang tanya2.."aik tak makan ke?" kang kalo makan seket lak "aik...cukup ke tu?"....sabo je laaaa hehehe...