Wednesday, September 16, 2009

WEIGHT UPDATE : 15/09/2009

Salam...diam x diam..lagi 3 hari je dah nak raya..Puasa tahun ni dugaan yang aku tempuhi adalah makan ubat...Penyakit? macam2...tapi orang bukan tau pon..tak pe la...bukan serius sangat pon huhu...

Tiap kali lepas berbuka dan sahur, aku kena telan ubat2 ni...sepanjang puasa tekak memang rasa pahit..badan pon rasa lemah je dah tu pening2..adehh...dugaan betul..nak termuntah dah aku tengok ubat2 ni...apalagi time nak telan tu...

Diam tak diam juga...dah masuk 2 bulan aku cuba nak turunkan berat badan...dan keputusannyaaaa....


Taraaaa...85.4kg! Welcome back 85!

87.5 - 85.4 = 2.1 kg
Yeayyy...drop another 2.1kg! means kalo dari 89kg adalah turun dekat2 4kg kan...huhuhu...dulu awal2 nak diet wat blog ni..85 ni lah berat aku..tapi tu la..hmmm :(
Tapi patutnya bulan ni aku leh drop banyak sebab puasakan...tapi tu laaa..eksesais langsung x ada...makan pon makan nasi 2 kali time sahur dan berbuka...cuma memang buka makan tak banyak dan aku tak pergi2 pasar ramadhan lagi..masa kat kampung mentua adalah pergi tapi aku ikut je...so di minggu2 terakhir ni ingat nak gi la hehehe
Hmmm...ni dah nak raya ni..ntah la..makin naik ke makin turun berat badan aku ek...maklumlah raya...makan pon mesti macam2..Anyway Tahniah pada diri sendiri..semoga angka penurunan lebih banyak...cuma untuk next month aku x harap sangat...mungkin naik sbb raya! huhuhu...