Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan

Salam....Lepas je aku update 14/8/09 tu dah turun hampir2 2 kg kan....Waaaahhh lepas tu start dari minggu nih x der pon aku update menu aku kan????Hahahha.....Agak ke laut la...bukan tak sedar diri bila dah turun hampir 2 kg ( 1.5kg jer pooonnnn)...hehehe kalo dah turun 20kg ntah macamana lak ye hahahaha...

Ok la minggu ni memang aku dah amek nasi hehehe...pas tu kan....kat opis aku niiii dari hari rabu hari tu kitorang makan macam2....Hari Rabu lunch McDonald....Khamis KFC....Hari ni Jumaat makan Nasi Beriyani plak hokayyy!!! Huhuhu makan free tak kan nak tolak kan hehehe....Tapi aku x minum air gas...pastu kfc tu amek snack plate je, ayam 2 ketul...TAPIIII Still fast food okayyy...banyak kalorinyer tuuuuu....huhuhuhu...tapi sedappp aaa...hahahaha!

So tadi aku naik atas timbang opis aku tu....riso jugak sebab minggu ni macam2 aku dah makan dah tu tak eksesais langsung dah....


Hehehe..ye itu hasilnya....87.4kg....So means aku akan bermula berpuasa dengan berat sebanyak ini...so akan diupdate lepas puasa berapa plak...harap2 adalah penurunan...riso juga kang puasa makin naik ke hahahaha....

Untuk update menu tu..tengok la kalo aku rajin aku update la aku makan apa masa berbuka yee...rasa macam malas sket nak update blog ni sekarang...Harap2 aku dapat control....Good Luck to my self...

Semoga Ramadhan kali ni lebih bermakna...dan aku dapat menjalankan ibadah ini dengan lebih baik dari tahun2 sebelumnya...Aminnnn :)