Monday, August 10, 2009

Update 7-9/8/09

Macam biasalah update untuk 3 hari terus...hehehe
7/8/09 - Hari Jumaat lepas...
BF - Oat coklat yg biasa tu
Lunch - Sandwich bawak dari umah (roti 2 kpng+tuna)

Jumaat kan rehat lama...layan Youtube je tengok Manjalara...pastu makan epal sebijik

Dinner - Sup telur+ Roti Sekeping+ Tuna - makan awal dalam kol 6pm

Exercise - Dalam 30 minit..Aku try wat eksesais Jillian Michaelle tu..ntah betul ke tak aku eja...lantaklah...Aku adalah tidak larat hokay! huhuhu....

8-9/8/2009 - Sabtu dan Ahad....malas nak update sebab macam biasa mesti di luar kawalan...dengan pergi kendurinya...dah tu semalam bajet tak nak dinner sbb dah gi kenduri..sekali lepas balik klinik singgah Maulana aku termakan roti pisang pada pukul 11pm! Heehehe termakan la sangat kan huhuhu....Aku batuk ni dah 2 minggu lebih tak baik2...semalam amek ubat lagi...cepat2 la sihat...aminnnn