Monday, August 17, 2009

WEIGHT UPDATE : 14 Ogos 2009



89 - 87.5 = 1.5 kg

Setelah sebulan usaha untuk mendietkan diri...itulah hasilnya...turun 1.5kg...Alhamdulillahhhh hehehe...tak sampai 2 kg pon kan hehehe...Sebenarnya lepas ni aku akan update berat aku ikut timbang yanag opis punyer ajer..yang kat umah pon lebih kurang cuma dah uzur...nanti senang aku letak sini timbang uzur kat umah aku tu hehehe...tu sbb kena timbang hari Jumaat lepas :)

Actually aku timbang ni lepas aku dah lunch hari Jumaat tu...kan aku dah makan nasi...pas tu makan McD ada kawan bagi plak huhuhu...Anyway aku rasa kalo aku beriya sket dan jaga pemakanan betul2 dan exersice selalu leh turun lebih sket kottt....ni dalam sebulan ni walopun aku control makan, masa weekend tak control sangat...cuma nasi je aku control betul2...pastu ada juga bulan ni aku makan ciken cop, pizza hut , ayamas hehehe...dah makan pas tu x eksesais pon huhuhu...

So Sabtu ni dah start puasa...harap2 bulan puasa ni leh la turun jugak....dapat 85kg masa raya ok la kot...kang pas raya ntah2 naik balik..ohhh tidakkkkkkk! Actuallykan...berat aku sekarang 87.5kg ni kalo ikutkan masa aku mula2 nak berdiet berat aku 85kg je...ni aku dah lengah2 sampai naik 89kg semula...barulah dapat 87.5kg nih haaa....Alahaiiiiii

So ALL THE BEST to myself....DONT GIVE UP...Cuba je...redahhh ajeeerrrr....Turun ke tak turun jangan pikir sangat! Ni bulam puasa aku riso jugak kot masa berbuka macam2 aku makan...dah tu eksesaisnye ntah bila nak buat...Papepon aku harap aku selalu sedar diri hehehe....TAHNIAH IDA!

Okay...so next update tunggu 15/9/09 plak :) ...wait n see hokay!