Thursday, August 6, 2009

Update 4-6/09/2009

Salamzzz...
Baiklah minggu ini adalah batuk2 dan demam...hmmm nak update pon dah malas..sebab makan macam2..cuma macam biasa bear in mind..controllllll....Control x control pon...minggu ni macam banyak lak air manis aku dah minum...The first week tu je aku berjaya tak minum manis2 1 week...dan nasi pon aku makan...tapi kalo kat umah memang tak makan la,,,.Ntah la susah betul yer...
TIDAKKKKK...Sila jangan putus asa...lom sebulan pon aku cuba...WAKE UPPPPPPPPP!!!!
Okay...Okay...try yer...kalo bulan ni aku tak turun? Baiklah jangan putus asa huhuhuhu...start 89kg....tengoklah macam mana...Oh ye..kan aku ada bgtau opis aku nak beli penimbang digitalkan? Hari tu dah sampai hehehe...segan aku nak timbang ngan member2 aku huhuhu...Aku timbang hari tu 88.8kg..means still 89kg la..Nombor cantik kan? Tapi tak cantik untuk berat seorang wanita berusia 27 tahun yang sudah berkahwin tapi lom ada anak nih hehehe....Aku pon diet tak beriya...1st week je beriya...dah gi kursus, balik kampung, cuti la..macam2 aku makan...Tapi aku rasa even aku dah cuba kurangkan pengambilan makanan, berat still macam tu gak...rasa kena eksesais gak la hehehe...
Aku kena jugak la turunkan berat badan..sebab semalam aku cek up kat KPJ...aku tak sihat...ada sakit otot sket kat belakang...huwaaaa...Dr pon kata kena aktif sket...haiii muda2 aku da ada sakit :( ubat pon macam2....takut lak tgk ubat2 tu huhuhu...dah lama aku sakit sebenarnya...cuma semalam baru sempat cek...harap2 aku okay la...aminnnnn