Monday, August 17, 2009

Update 14-16 /8/2009

  • 14/8/2009 - BF ~ Oat coklat

  • Lunch ~ Nasi 1/4 + Tempe goreng + ayam goreng
  • Lunch ~ Burger McChicken McDonald nyum..nyum..+kentang 5

  • Dinner ~ Sengkuang+kuah rojak
  • Dinner ~ Nasi 1/4+telur dadar sket+tomyam campur


Hari Jumaat lepas macam biasa...time lunch hour msti dok opis je...aku pon x bawak bekal so turun bawah beli nasi kat cafe...pastu dah tgh2 rehat ada ex officer aku datang bawak McD...alahaiii susahnya nak mnegatakan TIDAK kepada McD hahaha...so aku makan je sebijik burger McChicken tu ngan kentang sket...air ngan kentang yg lebih2 tu aku bg org lain makan hehehe...ikutkan nak juga...tapi oh tidakkkk....Dah la hari tu aku assume nak update berat badan aku! huhuhu....

15-16/8/2009 ~ Weekend so macam biasa aku malas nak update aku makan apa..sebab macam...suap sket2...makan pon macam2 :P

Exercise adalah tidak ada untuk ketiga hari itewww :P