Friday, August 7, 2009

Update 6/8/09 danTimbang Baru :P

BF - Makan meehoon goreng+hot dog 1+ teh o
Lunch - Sandwich
Petang - Makan goreng pisang 1+keladi 1+ kuih kacang 2 ( ada supplier bagi opis) Banyak lak aku makan...ikut hati leh makan laghiiii huhuhu...

Dinner - Roti 2 kpng+ ayam masak kari ( Dinner awal dalam kol 6pm)

Dan semalam adalah Eksesais dalam 30 minit sahaja...ok la tuuuuuu :P

Hehehe inilah timbang digital yang opis aku beli...masa timbang tu berat aku 87.8kg...aikkk ada turun ker nih? Before ni aku timbang dalam 89kg...Hope so lah kan....See fat aku 55% tauuu...half of my body is fat! hmmmm..bahaya untuk kesihatan...dan aku letak jugak gambar ubat sakit aku huhuhu....Hmmmmmmmmmmmmm...harap dapat achieve 80kg masa raya ni...leh ke ek???CUBAAAAAAA! So sama2 kita tunggu 15 Ogos tengok berapa current weight aku...15 ogos tu aku kena gi cek up lagi nak cek belakang ni..kena x ray kot...aduuhhhh takut pon ada...hehehe kekadang rasa takut jumpa Dr pon ada aku nih macam budak2 huhuhu....
OKAY IDA....ALL THE BEST! CAIYOK...CAIYOKKKKK!