Friday, November 13, 2009

Day 12 ~ 99htn

Salam readers...ini update untuk semalam 12/11/2009

Semalam aku cuti sebab ada urusan sket..Mr.Hubby pon baru balik dari outstation...So semalam breakfast je mak aku dah belikan roti planta huhuhu...so makan jer la sekeping walopun rasa bersalah lak hehehe...

Lunch : sayur sket + ikan patin masak tempoyak

Snek : leh kira snek ke? Petang tu after lunch, aku kuar ngan Mr.Hubby gi Tesco beli barang sket...Makan 5 ketul kecik kopok lekor dalam cup tu amek hubby punyer...pastu makan jambu dan minum air jambu ni sket

Dinner : Late dinner...da setel segala urusan, baru Mr.Hubby ajak dinner....ikut hati tak nak makan dah sebab dah lewat...tapi sbb dinner ngan kawan2 suami, dah tu mmg lapar sebab dah jalan kesana kemari dari petang tu...aku makanlah mihun sup dan air epal...jeling2 jer la tengok orang makan nasi goreng..suami offer pon aku cakap tak nak...alahaiiiiii

Aku bagitau ngan Mr.Hubby...dah 4 hari aku tak makan nasi sejak dia gi outstation tu...dia ok jer sebab tau memang aku da start kontrol makan dah...tapi dia tak tau lagi pasal contest ni...Mak aku pon tak tau...cuma aku cakap, pas ni aku try tak nak makan nasi...aku tak bagitau saper2 lagi....malas nak dengar orang perli2 hehehe....aku diam2 sudahlah...kalo turun alhamdulillah...kalo sama jer buat carut dek orang jer....

Pagi2 nih opismate belanja nasi lemak....alahaiii aku ni memang hantu nasi lemak...masuk pantry amek air suam je, cakap aku dah breakfast (tipu sunat...leh ke?hehehe) tengoklah nanti lunch aku bagi orang lain nasi lemak tu...Ikutkan hati nak je makan...TAPIIIII....99HTN! Tak pe...tak pe....sabarrrr dan kena jujur ngan diri sendiri! Dugaan mula terasa huhuhu....

No comments: