Tuesday, November 25, 2008

Azam 2009

Ini juga adalah salah satu azam aku untuk tahun baru 2009....Semoga tahun yang baru ni lebih gumbira hehe...
Ok la bercerita pasal berat badan ni kan...aku dari dulu lagi gemuk..now 85 kg da huhuhu...So aku pikir baik aku mulakan dari sekarang...aku kena...aku kena jugak....Aku kena kuatkan semangat aku...Jangan peduli dengan kata orang lain....Biarla kalo aku diet da bebulan tapi x de org kata aku kurus....x per...teruskan je....orang perli2 ker...lantak la...jangan cepat patah semngat tau...ko yakin je....cuba je....ko tak try mana tau...at least ko cuba...aku pon muda lagi baru 26 thn..banyak lagi plan aku...Before birthday aku 4/11/2009 aku nak berat aku da turun...sebulan dapat turun 1-2 kg ok apa...x yah la banyak2...aku bukan nak jadi model pon hehehe..dapat 80kg dulu pon ok apa....pelan2 ok...kita try mana yg bole dulu....
Aku bukan nak kurus selim melim pon...cukup la dapat turun berat badan ni....x nak makin naik daaa....
Caiyok...caiyok..ida....you can do it!YES I CAN DO IT! I BELEIVE I CAN! YES I CAN!