Tuesday, November 25, 2008

My Journey...

Salam...

Tujuan blog ini dibuat adalah untuk aku...Aku sebenarnya dah mula untuk menurunkan berat badan...So dengan adanya blog ni...ada la rekod pape yang aku nak update...Hari ni 2nd day diet...semalam 24/11, pagi makan mee grng sket...no lunch....dinner bihun tomyam....exercise almost 1 hour...Aku akan update apa yg aku da buat...Semoga misi aku berjaya...yeah....

Blog ni aku tak bgtau sesaper pon..memang untuk rekod dan tatapan aku je...mana tau kalo diizinkan olehNya tercapai impian aku ni...boleh la aku bgtau orang2 pulak...bukan untuk menunjuk..sebagai galakan kepada orang2 gemuk macam aku ni..Bukan senang nak turunkan berat badan ni...will power kena buat..macam poyo giler lak aku ni Hahaha!

Kalo aku bgtau orang pon kan, aku tak rasa ramai yg bagi support...yer mungkin depan2 kata bagi support...tapi selalunya orang akan perli la...bak member2 opis aku kata..caruttt huhuhu...serius...ni yang aku rasa la...bukan nak kata orang tak baik...tapi macam hakikatnya, macam tu la hehehe....

So aku akan cuba...aku tak kan paksa diri...ALL THE BEST TO MYSELF!