Friday, November 28, 2008

update 27/11/2008

Alo blog....ok nak update untuk semalam...27/11/08...sarapan makan roti gardenia 2 kpg+tuna , x lunch and bihun tomyam again for dinner...exercise dapat 4 round jugk kat stadium..
Tapi semalam best sbb sampai je x ada orang...aku boleh melompat2 macam dunia ini aku yg punya..Kak L pon pelik kot sbb selama ni aku mmg maluu je memanjang hehehe...tapi peloh2 la dari sebelum ni...bestt...ok now boss x ada...so sempat la nak surf2 intenet japs...perut agak lapa...tapi abaikan...sabar ye....nanti kita sama2 jugak yg sihat.... Walking 2
Esok 1st weekend aku diet...x tau la macmana leh tak nak control ni....I will try! Aku da set...jgn mkn nasi banyak...kalo boleh ratah lauk+nasi skeeett je....before ni makan sepinggan...kalo cedap tambah sket...huhuhu....jangan macam ni lagi ye Ida.....no no no no no....