Monday, January 11, 2010

Day 66 - Day 72 ~ 99htn

Salam kengkawan...

Lama x update pasal dietkan..Aku pon dah tak rekod n amek gambar apa aku makan...Pernah masa aku gi dinner ngan suami aku..makanan dah sampai, tapi dia tak makan...Aku tanyalah naper awak tak makan ni? Dia jawab..oh dah leh makan ke? Ingat awak nak amek gambar...sangat carut ok...sabar je la...hehehe

So far 99htn masih on...tiada pengantoian untuk hari ke 66-72 nih...cumanya...semangat aku tak macam dulu la...control makan yer...tapi macam x ada semangat la...

Lately ni ada prob sket...so macam x ada semangat je nak wat apa pon...kekadang rasa bosan bila tempuhi rutin harian yang sama jer...bosan kat opis...bosan kat umah...asyik bosan jeeee...Oh semangat..sila jangan pergi...

6 comments:

Carmelliny said...

kak,jgn patah semangat ya..kakak sdh hilang 4 kg kn..tahniah :)

Mia-Ina said...

wah, hubby pun leh tunggu sbb ida nk snap gambr ye....bagus nya....teringat lak kat rumah..adik2 perli kte suke amik gmbr makanan..tp muke wat derk je..

pepun..don;t ever give up k

Ida chubby said...

ni yg wat aku sayang ni hehehe...thanks carmelliny and mia...saya pon harap sangat semangat ni x hilang..cuma bila ada masalah, kekadang ganggu lak semangat ni..thank you sangat2..

carmelliny naper x leh bukak ur blog ek?

Mr. Bambino said...

Jemputan menyertai Kelab Diet Mr Bam. The biggest loser akan menang hadiah setiap bulan. Jom sertai sekarang. http://mrbam5.blogspot.com/

Ida chubby said...

Thank you Mr.Bam...nnt saya pertimbangkan yer :)

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片