Tuesday, July 21, 2009

Update 20/07/2009

Salam...Okay aku nak citer sket apa perkembangan terkini...
Lately ni aku selalu baca blog ada group yg nak turunkan berat badan group TBL among bloggers...tapi aku selalu baca jer dan ada follow jugak cuma dari main blog aku la...blog yang ni kan ala2 P&C untuk aku je hehehe....
Okay...so aku dah decide on 15th setiap bulan aku akan update berat aku di blog ni...Boleh tengok kat belah kanan ala2 note tu kan...well, dari 15/7/09 sampai 19/7/09 aku x der update apa...so aku start dari semalam dengan berat 89kg okay!
Orait..so semalam aku puasa...puasa ganti dan semalam juga adalah israk mikraj hehehe...
Buka Puasa makan :-
1. sup ~ sayur + fishball+cendawan
2. Nasi goreng ~ 5 sudu (patut x nak makan tapi termakan hahaha)
3. Air Oren ~ 1 cawan kecik
4. Buah Oren ~ 1/2 biji share ngan suami

Okay so hari ni aku masih puasa lagi...Aku update apa aku makan tengok tahap kerajinan aku..sebab aku baca blog2 bloggers yg diet tu diaorang selalu update menu diet daily....
Well...ini satu permulaan yang bagus untuk aku...Teruskan....

KALO KO DA CUBA SEBULAN BERAT KO TAK TURUN PONNN....KO MESTI CUBA DAN TERUSKAN HOKAY! KO DAH 27 TAHUN GEMOK....JANGAN INGAT SATU HARI KE SATU MINGGU OR SEBULAN JE KO DAH BOLEH LOOSE WEIGHT! MAU MAKAN BEBULAN KOT BETAHUN2 OKAY! JANGAN PUTUS ASA....KO RASA NAK MAKAN APA, MAKAN AJER...TAPI CONTROL PORTION DAN MESTI BUAT WORKOUT BALIK HOKAY! PEDULIKAN CAKAP ORANG
!