Saturday, July 25, 2009

Update 25/7/2009

1. Nasi lemak 1/4 ~ Bangun pagi je mak aku dah beli Nasi Lemak..Aku adalah hantu nasi lemak..sangat suka nasi lemak..Tapi aku try tak nak makan sebungkus...Dapatlah dalam 4 sudu..pastu terus gi keje..aku keje Sabtu hari ni...kalo tak diet, memang aku dah makan sebungkus tu abih
2. Lunch Nasi goreng ayam 1/2 ~ Tapau yang lebih2 aku bawak balik umah..masa ni dah pening dah..ikut hati nak makan sebungkus terus

3. Dinner ~ Nasi lemak sebungkus+meehoon sket+kuih sket+air manis 2 cawan (dah seminggu tak minum air manis secawan penuh)

Malam ni ada makan2 kat taman perumahan aku...patut start dalam 9pm...tapi dekat kol 10.30pm baru start makan...memang aku dah lapar...so selamatlah makanan2 tu dalam perot aku hahahaha....aku rasa sebenarnya ada lagi boleh masuk perut ni, tapi pikir2 cukup lah :P
Memang la kan..kalo weekend mesti susah nak control....lagi2 kalo ada majlis makan2 mcm kenduri ke...alahaiiii....dan hari ini tiada eksesais :P ok la before tido aku nak minum teh hijau hehehe...kalo da makan goreng2, lemak2 ni elok minum teh hijau :)