Monday, July 27, 2009

Update 26/7/2009

26/7/09 hari Ahad semalam pagi2 aku dah kuar ngan suami ada program futsal kelab keter dia

BF~ 1/2 nasi lemak (again??)+ teh tarik 1/4+ secubit roti canai :P

Lunch ~ 1/2 Nasi kerabu + 2 ketul ayam percik tu

Dinner ~ No Dinner (sbb lunch lambat)

Exercise - None

Note : Masa tournament futsal tu, aku kat situ dari 8.30am sampailah 1.30pm....minum dalam 3 cawan air manis yang disediakan oleh pihak penganjur dan nyaris2 nak termakan sebungkus lagi nasi lemak yang disediakan...namun nafsu masih dapat dikawal...Seriusss aku kalo nasi lemak ni makan banyak2 kali pon boleh hokay! tarak jemuuuu...tengok badan la kannn hahaha..dan air tu..kalo ikutkan sebelum ni memang akan minum banyak kali...dan masa BF pon aku selalu order air manis secawan untuk aku...cuma now kalo makan luar, aku minum sikit air yang suami aku order...okay la tu kan :)