Friday, July 24, 2009

Update 23/7/2009

Salam....Okay update untuk semalam 23/7/09 :)

1. BF - Sardin Roll 1 ketul (Pagi2 mesti makan kuih goreng2 kawan bawak..sebenanya makan 1 masa BF, pastu lunch aku amek lagi 1..tinggal 1 tak baik membazir tak ada saper nak makan hehehe)


2. Lunch - Roti w/meal 2 keping + telur goreng ngan black pepper


3. Snek - dalam kol 4 pm aku makan sebiji epal


4. Dinner - 1 kepng roti w/meal + sup ayam (Semalam pon dinner awal, sampai umah before 6pm aku dah makan)

Dan semalam masih lagi exercise dengan treadmill kesayangan selama 30 minit..Cehh..kesayangan kunun, selama ni dok tersadai je treadmill tu huhuhu....



Sejak aku kontrol makan ni memang aku selalu pening la...so aku akan minum air..rasa okay sikit...Pastu lepas eksesais pon mesti terbaring...Aku rasa ni mula2 je kot sebab dah lama tak eksesaiskan...Hope next week aku dapat eksesais lama sket...Now just nice, aku mula dalam 6.30pm...so habis dalam kol 7pm..leh mandi siap2..solat pastu dah leh siap tunggu suami aku balik...kalo aku nak eksesais 1 jam??hmmm....nanti aku try arrange masa aku balik..Now mesti eksesais at least 3 times a week...lebih lagi bagus...dan weekend jika waktu yang sesuai tak ada nak gi jalan2 ke apa...aku nak eksesais waktu pagi...Cakap banyak pon tak guna! Ko kena buat tau! Okay nanti pape aku citer kat sini ye....Good Luck Ida...Fokus..Fokus...Berusaha untuk yang lebih baik!




I LOVE MY SELF!

Hi5 Emoticon