Monday, July 13, 2009

What happen to me?

Hello readers..ceh macam la ada Readers huhuhu....

Okay..okay...Untuk pengetahuan aku sendiri...berat aku adalah semakin hari semakin berat...Hehehe....Now aku timbang yang kat umah dah dekat2 88kg-89kg...dekat sangat ngan 90kg kan...

So seperti biasa, perasaan bersalah akan muncul..so last week I took my latest picture...So this is me as at 14th July 2009...my weight that I consider as 89kg..base on my timbang yg kat umah la yer...... so sad :(

See I had Double Chin...Yer dagu aku terbelah hokay! tapi kerana lemak banyak tak nampak dah daguku yang terbelah itew...umwwekkk terperasan disitu hahaha :P

And my body from front and side view....sangat tebalkan? My lengan sangat besar macam kayu dah...And i'm looking like preggy woman padahal tak pon huhuhu....I'm 27 years and look like makcik2 yang dah above 40 kan...oh Idaaaa wake up plssss!

Okay ni yang kat penimbang....between 88-89kg! aku amek 89kg la sebab timbang aku ni dah uzur...sebab mmg selalu dalam 89kg tu...aku rasa kalo timbang baru ke yang canggih mau berat sebenar aku dah 90kg lebih...uhuuuu takutnye....kalo aku pregnant dah leh cecah 100kg! TAKKK NAKKK!

So...this is me...Hmmm...Lately ni aku selalu baca blog pasal orang yang nak turunkan berat badan...tapi tu lah....kekuatan diri ni tak ada...selalu hot hot ciken shit only...Tengok lah blog ni pon kejap je aku update progress aku....Penting sekali kena ada "SEMANGAT" dan "KEAZAMAN" YANG KUAT! YES I CAN DO IT!

Oh Semangat...datanglah pada ku :(