Saturday, July 25, 2009

Update 24/7/2009

1. Roti Sardin Goreng untuk Bf dan lunch - total 3 keping (sekeping pagi, sekeping dalam kol 10am, sekeping dalam kol 12pm) aku ingat cukup la sekeping masa BF, tapi pastu kat opis dah tak ada orang so mcm membazir lak x de org nak makan, so lunch aku makan lagi roti tu huhuhu

Hari Jumaat tu aku tinggal sorang di opis...time break kan lama so ingat nak tido..tapi tak leh tido lak...intenet pon x de...bosan giler...gambar tu aku act2 je tido :P

Sampai umah before 6pm aku dah amek dinner..sup sayur ngan ayam goreng+sos cili

Aku rasa hari Jumaat ni aku makan mmg tak healthy langsung...so aku exercise dalam 41 minit malam tu..suami aku hari Jumaat mmang akan balik lambat, so aku rasa hari Jumaat malam aku akan exercise lama sket...ingat nak try wat 45 minit...tapi tak larat dah huhuhu... abis eksesais mesti aku pening2 dan terbaring...haiyoohhh...