Friday, July 31, 2009

Update for this weekend (27/7/09-31/7/09)

Waaahhhh seminggu punyer update 1 entry???huhuhu...Actually this week, 2 hari tu aku ada kursus...so macam malas nak update...Okay aku terus terang laaaa..minggu ni makan banyak...tapi aku still bear in mind to control the portion in take...Exercise??Tak derrr :P

Malam memang tak makan nasi dah..cuma semalam ada kenduri so makan la jugak 1/2 plate...makan memang macam2...Tapi tu la..sebab aku rasa apa aku nak makan...aku akan makan...tapi CONTROL PORTION! Jangan sama macam before ni...kalo pape pon makan 1/2 je...





Hokay...aku ada beli Oats dan biskut Jacobs bawak ke opis...So BF je makan Oats tu...kalo Oats original tu tekak aku x leh telan la...yang coklat ni kira okay la...at least ada lah makan oats jugakkan...dan biskut Jacobs tu will be as my snack la hehehe....

Actually masa 1st day aku bawak this 2 foods kat opis, ada kawan nampak..Waahh makan yang berkhasiat sekarang....huhuhu...carutttt tauuu...Tak apa laaa...aku tak amek hati pon...sungguh...Well baru2 ni budak opis nak beli timbang digital yang leh timbang berat dan timbang fat percentage tu huhuu...okay la tu...leh la aku timbang2 jugak...kat umah tu macam dah uzur je....ecececeeee nak salahkan timbang plak huhuhu...

Hari tu masa beli biskut ni kat Giant, aku timbang kat mesin...berat aku 88.8kg! tapi kat umah 87kg...huhuhu...tak apalah...tunggu bulan depan tengok berapa berat aku sebenarnya...Kalo tak turun 1kg pon...JANGAN PUTUS ASA TAUUU!


p/s: Esok dan lusa aku balik kampunggg..oh tidakkk...harap2 dapat control la makan...sebab kalo kat umah mentua aku...selalu makan banyak huhuhu :P