Friday, November 13, 2009

Day 13 ~ 99htn

Hari ini 13/11/2009...pagi2 dah diduga dengan nasi lemak macam yang aku citer kat entry before nih...ada jugak member nak nasi lemak tu..at least tak lah aku rasa bersalah kalau aku tak dapat makan dan kena buangkan hehehe...So breakfast tadi aku minum air suam je...saje nak simpan perut...sebabnyeee...

Lunch hari ni aku ngan member makan di hotel...kami makan dim sum...memang makan sampai ketat perut okay huhuhu...aku ngan member memang suka makan...bertambah2 dim sum yang kami makan...agaknye waiter yang melayan pon tensen...letak dim sum, kejap je dah habis..kena bawa set yang baru hehehe...

Oleh kerana kekenyangan makan dim sum lunch tadi...makanya dinner aku tak makan apa..aku minum air suam jer...maknanyer hari ini hanya dim sum2 itu sajer yang masuk perut aku :P

Member2 sumer pagi da brekfast makan nasi lemak...lagilah kekenyangan..Aku rasa kalo aku x diet..sama je kot huhuhu ntah2 dinner pon leh sumbat makan nasi lagi...Leh pulak mak aku pon masak nasi lemak untuk dinner hari nih...Haiyooohhh sangat mencabar laaa...feveret aku tuuuu...lagi2 nasi lemak kalo mak aku masak huhuhu...Aku tak nak tengok masa mak ngan adik2 aku dinner makan nasi lemak..aku masuk bilik ketap bibir jer huhuhu....Sabarrr je laaa...esok 1st weekend untuk 99htn...janganlah diduga sangat aku nih..dah lah Ahad ni nak gi picnic lak huhuhu...

2 comments:

noradzlina.kamdani said...

ida..kite pun td pg terliur kn nasi lemak kek kedai 1 akk ni...pergh...

Ida chubby said...

huhuhu sungguh sukar mengatakan TIDAK kepada nasi lemak...saya sangat2 suka nasi lemak...dengan bau harumnya...arghhh dugaan tollll...demi 99htn..ku tabahkan juga hahaha :P