Thursday, November 19, 2009

Day 18 ~ 99htn

Assalamualaikum friends...Update untuk menu semalam 18/11/2009

Semalam adalah agak ke laut yer....hehehe

Breakfast : Kuih cucur badak 1 + nesvita oat secawan

Lunch : dalam kol 11.00 am aku makan sandwich telur yang aku bawa bekal + pastu dalam kol 12.00 pm aku makan meehoon ( meeting nyer hehehe)

Petang : Lepas maghrib before bertolak nak kuar dinner aku makan sekeping roti+ cicah sardin sket (alas perut sket sebab dinner mesti lambat kalo ada program2 nih)

Dinner : Aku ikut suami gi dinner kat satu function ni...adoyaiiii ni yang buat ke laut nih

Menu malam tu adalah chinese set....makan sumer rasa sikit2...segan lak tak makan ngan orang ramai2kan...

Hidangan untuk last main course...nasi daun teratai...okay tak menggugat aku hehehe..kalo letak nasi goreng seafood ke mau terliur2 hahaha....

No comments: