Monday, November 23, 2009

Day 22 ~ 99htn

Assalamualaikum kengkawan sumer...update untuk semalam 22/11/2009

Breakfast : Mihun Singapore + Teh o

Lunch : Sayur campur+ayam+udang ( jiran wat kenduri...nasi tu ada orang yang cedokkan..minta 1/2 pinggan...hanya buat syarat sajer...boleh lak mak aku tegur..naper x makan nasi tu...dah lah depan2 orangkan..aku cakap sambil sengih2..janganlah tegur..maluu hehehe...so masih selamat lagi dari nasi setakat ini)

Petang : ada makan mihun sket lebih yang breakfast tadi huhuhu

Dinner : 1 nugget+ 1/2 hotdog+1/4 hashbrown with cili sos...aku dah cakap ngan mak aku tak nak makan...goreng untuk adik2 jer...pastu dia dah goreng lebih bising2 orang tak nak makan...kena jugak la makan sket2 kan hehehe..percayalah kalo aku x control makan...memang boleh makan berketul2 hokay hahaha :P

2 comments:

I want to lose weight said...

Akak dah stop makan bihun.. lebih2 lagi bihun goreng.

Rupanya kalori bihun goreng adalah 3-4 kali lebih tinggi dr nasi

Ida chubby said...

a'ah pernah dengar jugak..tapi makan sket2 leh la kot..dah lah x leh makan nasikan hehehe..pas ni try kurangkan makan mihun goreng :)