Tuesday, November 24, 2009

Day 24 ~ 99htn

Dear frens...update menu untuk hari nih 24/11/2009

Breakfast : 1 Sandwich telur + milo
Lunch : 1 sandwich telur + 1 oren
Dinner : 2 pcs wholemeal bread+ 1 ketul ayam with kuah kari+ tuna sket+1 epal

hmmm...aku baru habis tengok The Biggest Loser Asia 1st episode...rasa sedih plak bila tengok diaorang nangis...aku pon ternangis jugak..aku faham apa yang diaorang rasa sebab aku pon gemok jugak...giler poyo aku ni kan hehehe...tadi tengok sorang2 jer...so pas ni nak follow la TBLA tu...mana tau leh menambahkan semangat ke kan hehehehe...Hmmm emosi malam ni ting tong sket...aku macam redhooo je la apa yang akan aku lalui esok...aku harap dipermudahkan segala urusanku...aminnn :)

2 comments:

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

akak pun tak igt camne buat 3 column ni..

Tapi lepas wat 3 column.. harus tak leh usik2 template..

Klu tidak jadi kacau bilau..

Yg akak igt.. akak google je pasal wat 3 column ni.. pastu copy paste je html nyer

Ida chubby said...

tu la..tadi saya google jugak..dah try wat tapi x jadi lak hehehe..anyway TQ kak zel :)