Thursday, November 26, 2009

Day 26 ~ 99htn and Salam Aidiladha

Assalamualaikum frens...update for today 26/11/2009

Breakfast : 1 Roti gulung hotdog + 1 sardin

Lunch : Mihun Kungfu + air epal (no ice) ( ada member belanja...thank you kak S..sangat kenyang okay :P)

Hari ni da dekat kol 1pm time lunch baru kami tau dapat 1/2 day sebab esok raya hajikan hehehe...balik je keje amek mummy jap ajak gi Giant ada nak beli barang sket nak bawak balik kampung kat Pahang..and sempat la jgk beli barang2 ni sket untuk aku :)

Dinner : Sup ayam sikit (dalam 3 sudu) (Ikutkan aku tak nak dinner dah..or amek buah je..tapi since jap lagi nak balik kampung di Pahang, suami suruh makan sket..mak aku pon kata..makan la sket...hmmmm...so makan lah jamah sket mak da masak kan...)

Esok dah raya haji..hmmm ntah la corak pemakanan macam mana nanti...memang kekadang kita kuat semangat nak jaga makan...tapi persekitaran pon jadi faktor jugak...ni raya ni mertua aku tak der sebab menunaikan haji...mungkin kami adik beradik pergi umah makcik dan nenek jer...harap2 tak der lah orang paksa makan hehehe....So dikesempatan ini juga aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat sume kengkawan...Okay laaa aku nak siap2 balik kampung dah..suami aku dah tegur nih...sempat lagi ngadap laptop huhuhu...Ok Moh kita balik kampungggg...mesti seronok baca blog korang update makan apa masa raya ni hehehe..byeeeeeee :)

2 comments:

Unknown said...

selamat hari raya aidiladha ida...amacam balik kg?best?

Ida chubby said...

selamat hari raya aidiladha mia...

best tu yer jugak..tapi kali ni x best sangat sbb mertua kita x der tgh haji..so mcm incomplete sket la hehehe..hope mia pon best cuti raya ni kay :)